EFEKTYVŪS KOSMETIKOS PARDAVIMAI GROŽIO SFEROJE. ŽANNOS NIKITINOS (Ukraina) Master-class RUSŲ k. VILNIUS, 2024.05.18-19 (šeštadienis-sekmadienis)

Gegužės 18, 2024 10:00 - Gegužės 19, 2024 18:00
MASTER-CLASS studija Sėlių g.10, ŽVĖRYNAS, VILNIUS
SOFIJA
+37067708555
sofija.misiuniene@gmail.com
2 x 150 EUR
BILIETAS Į ŽANNA NIKITINA 'EFEKTYVŪS KOSMETIKOS PARDAVIMAI' RUSŲ k.- 150 EUR [VILNIUS, 2024-05-18, 10 val. Sėlių g.10, Vilnius]
150,00 €
Pirkti bilietus
BILIETAS Į ŽANNA NIKITINA 'EFEKTYVŪS KOSMETIKOS PARDAVIMAI' RUSŲ k., 150 EUR [VILNIUS, 2024-05-19, 10 val. Sėlių g.10, Vilnius]
150,00 €
Pirkti bilietus

PROFESIONALIOS KOSMETIKOS PARDAVIMO SISTEMA GROŽIO SALONUOSE, KOSMETIKOS PARDUOTUVĖSE. LYGIS 3.0

MASTER-CLASS  №1 

APIE LEKTORĘ ŽANNĄ NIKITINĄ: 

Kosmetikos chemikė, biotechnologė,  biochemijos mokslų daktarė, verslo trenerė, rinkodaros specialistė, edukacinio projekto grožio rinkai „Kosmetikos chemijos akademija“ kūrėja, savo profesionalios kosmetikos linijos galvos odai ir plaukams autorė, mokanti efektyvaus darbo su profesionalia kosmetika ir pardavimų technikų, remiantis kosmetikos chemijos žiniomis.

Kam skirta:

·       Grožio salonų savininkai

·       Administratoriai

·       Verslo savininkai

Dvi pilnos dienos, įskaitant kavos ir pietų pertrauką, trukmė 10.00 - 18.00 val.

 

1 DIENOS programa:

· Kodėl klientas neperka profesionalių priežiūros priemonių, skirtų naudoti namuose, salone? Išsiaiškiname priežastis ir dirbame su klaidomis.

· Meistro/pardavėjo baimės, trukdančios pardavimams. Darbas su baimėmis.

  Administratoriaus, konsultanto 3 naujos pardavimo technikos, paremtos NEUROMARKETINGU:

1. Ką, kam ir kaip reikia sakyti. Kliento psichotipas. Pirkimo trigeriai (aktyvatoriai).

2. Meistro kvalifikacija. Veikiantys pardavimų scenarijai.

3. Asmeninis meistro prekės ženklas I-BRAND: kaip sukurti solidų asmeninį imidžą, pasitikėjimo atmosferą klientui ir iš to sekantį komfortišką pirkimą.

 

2 DIENOS programa:

Aktyvaus ir efektyvaus pardavimo instrumentai:

· Nemokama konsultacija: formuojame pasitikėjimą.

· Bandomoji paslauga: pritraukiame naujų klientų.

· Skatinimas: pritraukiame naujų klientų ir išlaikome esamus.

· Trichoskopija meistro darbe: padidiname vidutinę čekio sumą.

· Kliento kortelė: formuojame ir keliame salono reputaciją.

· Salono klientų klasifikacija: darbas su ‚prarastaisiais“ salono klientais.

· Kalbame „naudos klientui kalba“: didiname pardavimą.

· Emocinis trigeris: kliento įtraukimas į produkto pajautimą, lietimą

Gautų žinių užtvirtinimas: nuotaikingas verslo žaidimas

Ką dalyvis gaus išklausęs mokymus:

·       Profesionalios kosmetikos pardavimų didinimas salone.

·       Išmokite mėgautis pardavimo procesu.

·       Pasinaudokite naujais įrankiais, kurie padidins jūsų pajamas.